Kies profiel:
Garagist
  • Automobilist

Duidelijk zicht op de weg

Omdat de bestuurder eigenlijk alles ziet door de voorruit, is het belangrijk voor de veiligheid dat de voorruit schoon blijft en dat er duidelijk zicht is. Het is dan ook vreemd dat de wissersystemen nog altijd niet worden gezien als integraal onderdeel van het zichtbaarheidssysteem van een auto.

Duidelijk zicht op de weg

Als uw ruitenwissers sporen achterlaten, veel lawaai maken of niet al het water van uw voorruit vegen, dan is het tijd om deze te vervangen. Zodra de wissers zijn vervangen, kunt u aan de hand van de volgende stappen weer goed wissen:

Maak de voorruit in de winter altijd ijsvrij vóórdat u de ruitenwissers gebruikt - ijs kan de motor van de ruitenwissers en de wissers zelf beschadigen
Gebruik alleen speciale ruitenwisservloeistof - normale huishoudelijke producten kunnen de wissers beschadigen
Houd uw voorruit schoon - afval kan de ruitenwissers beschadigen

Valeo is wereldleider op het gebied van wissersystemen, en levert zowel originele onderdelen als reserveonderdelen in de aftermarket. Valeo biedt een uitgebreide reeks ruitenwissers voor voor- en achterruiten, van verschillende merken, zoals Valeo HydroConect™ en Valeo Silencio™. De Valeo-ruitenwissers zijn zowel stijlvol als efficiënt en zijn eenvoudig te gebruiken voor alle typen auto's.

Valeo AquaBlade™

De Valeo AquaBlade™, behoort tot de innovaties van Valeo.  Dit is een uniek wissersysteem waarbij gebruik wordt gemaakt van vloeistofkanalen in de wissers. Het zicht van de bestuurder wordt niet meer beperkt door de sproeiers en u kunt de voorruit altijd goed reinigen, hoe hard u ook rijdt en hoe de wind ook waait.

Valeo AquaBlade™ en alle andere Valeo-wissersystemen zijn ontwikkeld om de ultieme veiligheid te bieden op de weg. Vertrouw op Valeo voor al uw wisserbehoeften!

We waarderen uw interesse
Bevestig je e-mailadres